• Hazır Kakaolu Kekten Pasta - Yanardağ Pasta


    Bu pastaya isim bulamadım. Arkadaşım Aysun'dan almıştım tarifini. Çok lezzetli ve çok kolay bir pasta. Yiyenlerde mutlaka tarif isterler. Ben de yer yemez tarif almıştım. :))

    Malzemeler:
    • Hazır kakaolu pastaban (mümkünse 3 katlı olandan hani daha çok ya)
    • 6 kaşık kakao
    • 3 kaşık dolusu un
    • 1 litre süt
    • 1.5 bardak şeker
    • 1 dikdörtgen sütlü çukulata
    Üstü için:
    • 2 paketi 1 bardak sütle yapılmış krem şanti
    • Kakao veya isterseniz hazır ahududu sosu
    Yapılışı:
    1. Kakao, un , şeker ve sütü ocağa koyup karıştırın. Muhallebi kıvamına gelip göz göz olunca içine çukulatayı katın. Çukulata eriyince ocaktan alıp içine el blandırı daldırın. En az 5 dakika çırpın.
    2. Kare borcamı ıslatıp suyu atın. Kakaolu kekleri elinizle ufalayın.
    3. Ufalanmış keklerin üzerine muhallebiyi döküp karıştırın.
    4. Biraz soğuyunca üzerine krem şantiyi sürebilirsiniz.
    5. Buzdolabında biraz beklettikten sonra isterseniz ahududu sosunu paketteki tarife göre yapıp üstüne dökebilirsiniz. Yada elenmiş kakao ile süsleyebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Flame dedi ki...

    Nilaycım, nefiss gözüküyor :)

    Keki parçalıyoruz dimi, doğru anladım yani :)) yanlış yapmayayim bide...

  2. durutarifler dedi ki...

    Keki elimizle parçalıyoruz. Zaten hemencecik ufalanıyor. Çok un ufak etmeye gerek yok. Yaparsan afiyet olsun.

  3. Unknown dedi ki...

    ilginç bir tarif,gayet katı kıvam oluyor demekki dilim dilim kesildiğine göre
    ellerine sağlık :)