21 yorum:

  1. Aycan dedi ki...

    Ellerine sağlık canım,nok nefis görünüyor.


    Sevgilerimle;

  2. Unknown dedi ki...

    nilaycım ellerine sağlık enginar olsun da nasıl olursa olsun bana:)

  3. Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor.

  4. yeşim dedi ki...

    ellerine sağlık canım nefis görünüyor.resmi boş ver tarif iyi olsun yeter.bende bloğumd marinadlı enginar yayınladım bir bak işine yarıycak bir tarif.nede olsa enginar sevenleriz...olsun dolabımızda elimizin altında...öpüyorum.hayırlı cumalar..

  5. Nilaycim ziyaretin ve yorumun icin tesekkürler.Berlinden sevgiler

  6. Unknown dedi ki...

    Canım bizdede durum aynı akşam yemeğinde fotoğraf çekmem gerekiyorsa ne yapacağı şaşırıyorum.
    Herkezden sonra oturmak zorunda kalıyorum :)))
    Enginarı çok severim.
    Ellerine sağlık canım
    Sevgiler.

  7. Tijen dedi ki...

    Enginar deyince akan sular durur benim için. Haftaya bol bol enginar yiyeceğim!

  8. İnci Yemek dedi ki...

    Ellerine sağlık canım lezzeti mutlaka çok güzeldir:)
    ev ahalisi bizim bloga da yemek yetiştireceğimizden fotoğraflardan pek anlamaz:))tarif ve malzemelere
    bakan anlar sen üzülme:)
    çok öpüyorum seni...

  9. durutarifler dedi ki...

    Herkese çok teşekkür ederim.
    Hepinize sevgiler

  10. Elinize sağlık,enginar yemeğini hiç yemedim sanki tadı güzel olmazmış gibi geliyor bana :((

  11. Unknown dedi ki...

    Ellerinize sağlık.. Bir enginar yemeği hazırlama zamanı geldi... Hiç yapmamıştım..:)

  12. Kızsal Şeyler dedi ki...

    Sağlıklı ama sevmiyorum ben yaa enginarı :(

  13. Unknown dedi ki...

    Enginarın her çeşidi güzel,yeter ki olsun.Ellerinize sağlık.

  14. Enginarı hep zeytinyağlı yapar tüketiriz.Çok severim,ama hiç salçalı denememiştim.
    Güzel tarif için teşekkürler.
    Sevgiler

  15. Elinize sağlık çok severim enginarı..

  16. Şahane bir sebze ama fazla kullanılmıyor. Her şekilde seviyorum. Ellerinize sağlık.

  17. audrey dedi ki...

    güzel görünüyor ama enginarı salata olarak daha çok seviyorum ben..

  18. Unknown dedi ki...

    Ellerinize sağlık.

  19. enginarı çok ama çok seviyorum ...mmm harika..

  20. Bir Dilim Düş dedi ki...

    Enginar olsun da nasıl olursa olsun....

  21. Unknown dedi ki...

    Ellerinize sağlık.