• Cupcake çekiliş

     

    Normalde bu çekiliş işlerine hiç girmezdim ama ben bunlara bayıldım. Çıkmazsa da satın alacağım : )

    Çekiliş sahibi Delancey
     
    http://delansey.blogspot.com/2013/04/bahar-merhaba-ve-cici-mi-cici-bir.html?showComment=1367334279821#c8511153719793146286

     

    BAHAR' A MERHABA VE CİCİ Mİ CİCİ BİR ÇEKİLİŞ :)



    merhaba arkadaşlar cupecake li objelerim çok beğenilip çok sorulunca bende sizler içinde aldım ve çekilişle talihlilerini bulsun istedim amacım sadece gerçek izleyicilerimle paylaşmak geçen yaptığım çekilişten sonra anladım ki çekiliş bitince izlemeye alan arkadaşlar tekrar izlemeyi bırakıyor öyle şişirme izlecilere ihtiyacım yok benim amacım birbirimizin bloglarını keşfedelim hayatı paylaşımlarımızla renklendirelim güzel dostluklar kuralım oyüzden silecek arkadaşlar hiç boşuna zahmet etmesinler lütfen her çekilişte olduğu gibi nu çekilişinde birkaç küçük şartı olacak ama ondan önce
    FACE VE TWİTTER KULLANMIYORUM BURALARDA HERHANGİ BİR PAYLAŞIM YAPMANIZI İSTEMİYORUM SADECE BLOG VE İNSTAGRAM KULLANAN ARKADAŞLARIM ARASINDA YAPACAĞIM BU ÇEKİLİŞİ SİZDEN RİCAM
    *İZLEYİCİM OLMANIZ
    *BLOĞUNUZDA GÖRSELLE BİRLİKTE DUYURMANIZ
    * VE BU POSTUN ALTINA YORUM BIRAKMANIZ İSİM VE MAİL ADRESİNİZLE OLURSA SİZE ULAŞMAM DAHA KOLAY OLURUM SANIRIM
    ÇEKİLİŞTE 2 SANŞLI İZLECİMİZ BU HEDİYELERİ KAZANACAK
    *İNSTAGRAM DA BEĞENEN VE PAYLAŞAN ARKADAŞLARIMIZ +1 ŞANS KAZANACAK AMA MECBURİ BİR ŞART DEĞİLDİR SADECE +1 HAK ŞANSINIZI ARTIRIR

    KAMPANYA VE ÇEKİLİŞ BLOGLARI KABUL OLMAYACAKTIR DİREK ELENECEKLER YUKARDADA BELİRTTİĞİM GİBİ ŞİŞİRME BİR İZLEYİCİ LİSTESİ DEĞİL GERÇEK DOSTLUKLAR KURABİLECEĞİM BİR LİSTEM OLSUN İSTİYORUM
    HERKEZE BOL ŞANS :)

3 yorum:

  1. Katilacak olanlara iyi sanslar olsun..

  2. Unknown dedi ki...

    İyi şanslar canım..
    Hakikaten çok güzeller:)

  3. deeptone dedi ki...

    kapkeyk. ne severim ama. ne şeker bunnar ya. bak dün akşam nefis bir yemek yapıp yazdım ki. enginarlı karides. geçen cumartesi de çilekli levrek yazmıştım. ikisi de özel ve süper yemek, mutfak blogumda.
    :)
    bi de bu geceki yazımda accık seni tanıtıyorum, az sona yayınlıycam kii.
    :)
    görüşürüüz.
    :)