• Kolay Kırmızı Pancar Turşusu

    Herkese iyi haftalar. Güzel bir hafta sonundan sonra yeni bir haftaya başladık.
    Tarifimiz son derece kolay ve hem lezzetli hem de sağlıklı. Ben bu ara sofralarıma pek bir yapıyorum.

    1 adet orta boy kırmızı pancarı kabukları ile birlikte haşlıyoruz. Bıçakla haşlanıp haşlanmadığını kontrol ediyoruz. Ortası geç pişiyor haberiniz olsun. Kabuklarını soyup dikdörtgen dikdörtgen kesiyoruz. Yarım litreli cam kavananoza dolduruyoruz. Ancak zaten yarısına geliyor. Bir kapta 3 kaşık zeytinyağı, 1 kahve fincanı sirke ve 1 çay kaşığı tuzu karıştırıyoruz. Şişeye dolduruyoruz. Şişeyi çalkalayabilirsiniz. 1 gece yada en az 4-5 saat buzdolabında beklesin. Servise hazır.

4 yorum:

  1. bırtutamkekik dedi ki...

    renkk muhteşemm :))
    ellerine sağlık canımm...
    aldım bi tanecik..
    mutlu haftalar..
    :)

  2. zeymurancafe dedi ki...

    shh turşu delısıyım ben akşı acı ne varsa bana getır hıc hayır demem turşu super gorunuyor ellerıne sağlık canım sevgiler..

  3. yeşim dedi ki...

    ellerine sağlık canım.güzel bir gün diliyorum.öpüyorum..

  4. ihlamurcum dedi ki...

    Çok pratikmiş, hemen yapacağım.Ellerinize sağlık