• Domates Çorbası


    Çok pratik ve çok lezzetli bir çorba. Ben içine süt ve un giren çorbalara bayılıyorum. Hem de çok uğraşmadan pratik bir şekilde yapıyorum. bakalım beğenecek misiniz?

    Malzeme
    • 2 yemek kaşığı dolusu domates salçası, 1 bardak domates suyu.( Ben yazın evde domates suyu yapıp şişelerde bulunduruyorum.)
    • 2 yemek kaşığı dolusu un,
    • 1 bardak süt
    • 1 tatlı kaşığı tereyağ, bir yemek kaşığı sıvı yağ
    • tuz ve kaşar rendesi
    Yapılışı
    1. Çelik tencerede unu, salçayı, domates suyunu ve 1 bardakta suyu karıştırın. Sonra el blendırını sokup , pürüzsüz kıvama getirin.
    2. 1 lt su, 1 bardak süt ve yağı ve tuzu koyun.
    3. Kaynayıncaya kadar karıştırın. Kaynayınca altını kısın ve 10 dk. karıştırmadan pişirin.
    4. Kaşar rendesi ile servis yapın.

0 yorum: