• Belkıs Özener


    Halen nasıl müzik eklenir bilemiyorum. Bir şeyler yapmaya çalıştım kendimce. Zaten amaç sizleri Belkıs Özener ile tanıştırmak. Zaten tanışıyorsunuz da aslında hatırlatmak.

    Benim gibi ve benden daha büyükler eski türk filmlerini çok severler. Hatta benim ki biraz da saçmalık derecesindedir. Filmi seyrederim ve üstüne üstlük böğürür gibi ağlarım. :))) Napayım çok seviyorum. Belki biraz da ağlamayı da seviyorum. Her kadın gibi...
    Belkıs Özener işte o eski Türk filmlerinde ki tüm bildiğimiz şarkıları söyleyen kadındır. Hülya Koçyiğt, Türkan Şoray, Filiz Akın gibi sanatçıların gizli sesidir. Aynı zamanda Gönül Yazar'ın da kız kardeşidir.

    O dönemin şarkıları "sahibinin sesinden" diye bir albümde toplanmıştır.

    İşte size biraz nostalji. Alttaki ilk şarkı Sevemedim Karagözlüm. İkinci şarkı ise Damarımda kanımsın. Keyifli dinlenceler dilerim.



1 yorum:

  1. Bendeniz.. dedi ki...

    kardeşceğizim bak şimdi,düzeni düzenle-sayfa öğrelerini tıkla, tıkladın mı? "add a page element" i tıkla sağ kenardan,HTML/java script i tıkla şimdi,hah oraya şimdi
    imeem den login olup EMBED yanındaki AUTO PLAY i şaretleyip
    "object width="300" le başlayan kodu yapıştır,300 leri 200 yap.yapıştırıver,başlığa şarkı yaz onayla,hepsi bu..ha tırnak işaretlerini kaldırıcan ama ok?