• Sütlü Kemalpaşa Tatlısı


    Eşim bu basit ama çok basit tarifide yayınlayacağımı duyunca "pes artık" dedi. Bense onunla aynı fikirde değilim. Küçücük ayrıntılar yiyeceğimiz şeyi müthiş değiştiriyor. Kemalpaşa tatlısını sütle pişirdiğinizde tadını bir kat daha arttırıyorsunuz. Bence denemelisiniz.

    Mustafa Kemal Paşa'lı değilim yanı başından Karacabey'liyim. Kemalpaşa tatlısında sizlere tavsiye edeceğim marka Güvenal'dır. Biz çok memnunuz.

    Kemalpaşa tatlısını arkasındaki tarife göre yani 1 litre suya 750 gr şeker ölçüsü ile yapıyorsunuz. Ancak su yerine süt kullanıyorsunuz. Süt ve şeker kaynayınca içine 1 paket tatlıyı atıyorsunuz. 15 dakika kadar kaynatıp aynı tencerede soğutuyorsunuz. Kendiliğinden kaymaklı ve son derece lezzetli tatlılarınız oluyor. Herkese afiyet olsun.

12 yorum:

  1. Unknown dedi ki...

    Nilay'cım ellerine sağlık her hali
    ni severim öpüyorum.

  2. Aycan dedi ki...

    Hımmm çok merak ettim.Ellerine sağlık canım.

    Sevgiler;

  3. mutfagabuyrun dedi ki...

    harika olmuş canım.reime bakınca cezbediyor insanı.ellerine sağlık.sevgiler.

  4. Unknown dedi ki...

    ellerine sağlık sütlü hiç duymamıştım ama lezzet katar süt tatlıya.
    sevgiler

  5. Unknown dedi ki...

    Sütlüsünü hiç yapmadım.
    İyi oldu görmem epeydir yapmamıştım
    Ellerine sağlık canım
    Sevgiler.

  6. Unknown dedi ki...

    Bende sütlüsünü diğerinden daha çok severim. Eskişehir'de Güvenal bulunmuyor sanırım ama alırsam NGS alıyorum ben. Onun tadı da çok güzel.
    Ellerine sağlık..

  7. Tijen dedi ki...

    Annem de sütlü yapar. Özellikle de bayramda (baklava börek açmayı bilmez de). Fakat Nilay'cığım tatlının paketinde o kadarcık şeye 750 gram mı ne şeker koyun yazar, ne gereksiz bir şey, oysa 1 bardak şeker yeter de artar bile değil mi?

  8. İnci Yemek dedi ki...

    Ben kemalpaşa tatlısını süt ile
    şerbetlendiğini duymamıştım ve deneyeceğim canım:)
    Tarifin basiti zoru olmaz:)her tarifin talibi vardır elbette.
    Bu yorum da sevgili eşine kapak olsun canım:)
    Anneler gününü kutlarım,çok öpüyorum seni...

  9. Dün teyzem Bursa'dan döndü bana da getirmiş. Yapmadan önce sayfana gelmem isabetli olmuş. Teşekkürler..

  10. YeMeK vAkTi dedi ki...

    Ellerinize sağlık.Kemalpaşa alırsam bu şekilde denicem kesin:)

  11. durutarifler dedi ki...

    Herkese çok teşekkür ederim.
    Hepinize sevgiler

  12. NURDAN dedi ki...

    Selam,
    Öncelikle ellerinize sağlık. hobisepetim.blogspot.com'dan Nurdan ben. Ziyaretime gelmişsiniz, teşekkür ederim. Benden deniz temalı tepsi ve bardak altlığı ile ilgili sipariş alıp almadığımı sormuşsunuz. Evet sipariş alıyorum, fakat bana eğer e mail adresinizi belirtirseniz, size tepsilerin boyanmamış şekillerini e mail atmam lazım. İstediğiniz boya göre de fiyat verebilirim. Sevgilerimle....
    NURDAN