• Pideli Köfte


    Bir kolay tariflerden sonra gerçekten tembel olduğumu anlayacaksınız.:)) Napalım canım ben çalışan bir anneyim. Dolayısıyla çoğunlukla kolay tariflere kaçıyorum. Yaprak sarma yaptığım da var tabii ki. Fotosu çekildi de henüz yazmaya fırsat bulamadım biliyorsunuz yaprak sarmada çok teferruat var. Biz dönelim yine pideli köftemize. Adım adım yazmaya gerek yok çünkü çok basit.
    Marketten pide alıyorsunuz ve onları yaklaşık 3 cm. boyunda karelere kesiyorsunuz. sonra domates sosu ile ıslatıyorsunuz. Ben domates sosunu 2 yemek kaşığı salça , 2 yemek kaşığı tereyağ, 1 su bardağı domates suyu ve yaklaşık 1 çay bardağı sudan yaptım. Tuz koymadım.Yağı erittim, üstüne salçayı koydum iki çevirdim domates suyu ve su ekledim.
    Yanmaz tavada veya ızgarada köftelerinizi, biberinizi ve domateslerinizi yağsız pişiriyorsunuz ve de pidelerin üstüne diziyorsunuz. Yanına da yoğurt yemek bitti gitti. Ben tekrar tereyağ kızdırıp dökmedim. Bu kadar kolestrol yeterli olur diye. Afiyet olsun.

4 yorum:

  1. Bu aralar çok yoğunum bir girdim sayfana bu kadarda olmaz dedim.Çalışan bir bayanım diyosun MAŞALLAH döktürmüşsün gene:))ellerina sağlık canım.Pideli köfte harikaymış ama onunla iskenderde yapılır:))öptüm:)

  2. Anne İş'te dedi ki...

    cANIM BENİM YA;İNSAN BU KADAR MI PRATİK OLUR.HEM PRATİK,HEM HAFİF HEMİ DE LEZİZ!

    ellerine,kollarına sağlık:)))takipteyim,sevgiler

  3. Flame dedi ki...

    Tembellik değil o canım parik tarifler diyelim :)

    Çalışıyoruz ne yapalım :)

  4. durutarifler dedi ki...

    Evet evet pratik tarifler diyelim. Gerçi ben ve sağolsun ailem denediğim hiç bir tarife hayır demiyorlar.