• Lavaş'tan pizza- Pratik pizza



    Son derece pratik, bir o kadar da lezzetli. Oğlum gelmişti kahvaltı da üst üste 2 kere yaptım. Pizzayı kim sevmez ki :)

    Malzemeler:
    • 2 adet lavaş ( 1 tane oğluma, 1 tane eşimle bana)
    • 2 uzun sosis,
    • 1 kase su ile sulandırılmış domates salçası
    • 1/4 sucuk
    • 6 tane siyah , 6 tane yeşil zeytin ( çekirdeklerini çıkardıktan sonra ikiye kesiyorum )
    • 1 tabak dolusu kaşar peyniri rendesi
    Lavaşı alıyorsunuz, üstüne sulandırılmış salçayı ile bir güzel sürüyorsunuz. Üstüne rendelenmiş kaşar, şöyle lezzet verecek kadar. Üstüne istediğiniz malzemeyi koyuyorsunuz. Ben sucuk, sosis, yeşil ve siyah zeytin koydum. Evde hangi malzeme varsa işte. Üstüne de bolca kaşar peyniri. Fırınınız ızgara kısmını açıp kaşarlar eriyene ve hafif kızarana kadar pişiriyorsunuz.

    Ben üstten ısıtmalı tel ızgarada yapıyorum. Benim hayat kurtarıcım bu eski usul ızgara. Üstten pişirdiği için hiç bir malzeme yapışmıyor. Balıklar, köfteler yapışmadan pişiyor. Kestane, pizza, kahvaltılık ekmek ne isterseniz yapabilirsiniz. Çok da hızlı pişiriyor. Herkese tavsiye ediyorum.





1 yorum:

  1. Hanife Mert dedi ki...

    Eline emeğine sağlık. Kızım gelince ben de deneyeceğim inşaallah.
    Sevgiler..