• Kabak Pane


    Patlıcan balığındaki pane sosunu çok sevince kabak içinde denedim. Yine çok güzel oldu. Tabii yine sarımsaklı yoğurtlu.

    Deneyin pişman olmayacaksınız.

    Malzemeler :


    • 4 adet kabak
    • Pane için; 1 su bardağı süt , 1 su bardağı un,1 adet yumurta, 1 çay kaşığı karbonat, tuz,

    Yapılışı:

    1. Kabakları soyun, ince uzun dilimler halinde kesin. Kalın keserseniz pişmeme ihtimali var.
    2. Tüm pane malzemelerini karıştırarak pane sosu hazırlayın.
    3. Sosun kıvamı boza kıvamında olacak, gerekirse biraz daha süt veya biraz daha un ekleyebilirsiniz.
    4. Kabakları bu karışıma bulayarak, kızartın. Havlu kağıdın üstüne çıkartın. Sarımsaklı yoğurtla ikram edin.

9 yorum:

  1. Melislicious dedi ki...

    dün akşam sizin blogunuzdan görerek patlıcan balığını denedim, harikaydı bayılarak yedik:))) kabağının da güzel olacağını düşünüyorum. Paylaşım için yürekten teşekkürler:)

  2. kış güneşi dedi ki...

    bu kabağın manto giymiş hali yada kürk giymiş gibi yerim ben onun kürkünü, çok sevdiğim sebzedir.patlıcan gibi herşeyi olur tabiki bilene, elinize sağlık

  3. Ferkay dedi ki...

    Ellerine sağlık Nilaycım..Harika...

  4. durutarifler dedi ki...

    Melislicious ne kadar mutlu oldum anlatamam. Ellerine sağlık

  5. Necla Şölen dedi ki...

    Merhaba ben geldim:=)
    Sevgilerle...

  6. Sevgili Nilay, blog un ve tariflerin cok guzel..deneyecegim bir suru tarifin var :)) sevgiler..

  7. sarımutfak-hande dedi ki...

    ellerine sağlık ,bu şekliylede kabak güzel oluyor bende bazen yapıyorum

  8. Nilgün dedi ki...

    Nefis, ellerine sağlık..

  9. zeynep dedi ki...

    İlginç olmuş çok kabak yemeyen aileme yedirmek için farklı bir öneri...
    Ellerinize sağlık.
    Teşekkürler.