• Kabak Musakka



    Valla çok lezzetli oldu. Üstüne yoğurdu da koydun mu süper. Benim gibi kabak özerülülere duyurulur. Afiyet olsun.

    Malzemeler:
    • 1 kilo kabak
    • 250 gr. kıyma
    • 1 büyük baş kuru soğan
    • 3 büyük domates veya salçalı su
    • karabiber tuz.
    Yapılışı:

    Kabakları yuvarlak yuvarlak doğrayıp tencereye diziyoruz. Başka bir tavada kıymayı kavurup, üzerine yemeklik doğranmış kuru soğanı da atıp öldürüyoruz. Doğranmış domatesi veya salçalı suyunu, tuzunu baharatını da katıp bir taşım kaynatıyoruz. Kabakların üstüne döküp, kabaklar yumuşayana kadar pişiriyoruz. Çabuk pişiyor zaten. Ben su koymuyorum. Salçalı su veya domatesin suyu yeterli oluyor.

5 yorum:

  1. Unknown dedi ki...

    Nilay'cım ellerine sağlık çok severim sevgiler.

  2. Unknown dedi ki...

    Haklısın üzerinde yoğurtla süper olur süper..
    Ellerine sağlık canım..

  3. Nilgün dedi ki...

    Ben bunu küçük girit kabağı ile yapıyorum çok lezzetli bir sebze yemeği oluyor. Ellerine sağlık...

  4. zeymurancafe dedi ki...

    ben çok severım eşim sevmedıgı için fazla yapamıyorum ellerıne sağlık çok güzel gorunuyor

  5. mutfakteyze dedi ki...

    kabak yemeğini önceden çok sevmezdim de şimdi de vazgeçemiyorum :) ellerinize sağlık şahane görünüyor..