• Nişastalı Kurabiye



    Ne kadar uzun zamandır yazmamışım. Ne çok özlemişim blogumu. Son 3 haftadır günler nasıl geçiyor anlamıyorum. Ne bloguma girip bir şeyler yayınlayabiliyorum ne de evde yaptıklarımı fotolayabiliyorum. Eve bile ölü gibi gelip yatıyorum.

    Son derece güzel bir tarif. Çok lezzetli oluyor. Denemenizi tavsiye ederim.

    Malzemeler:
    • 2 yumurta
    • 400 gr mısır nişastası ( marketlerde naylon torba ile satılanlar tam 400 gr.)
    • 4 yemek kaşığı dolusu un (kıvama göre biraz daha eklenebilir.)
    • 1 paket oda sıcaklığında margarin
    • 1 su bardağı pudra şekeri
    • 1 paket kabartma tozu
    Yapılışı:
    1. Yumurtaları ve şekeri mikserle çırpıyorsunuz. Bu kurabiyenin çatlak görünümde olmasını sağlıyor.
    2. İçine diğer tüm malzemeyi koyup karıştırıyorsunuz. Ele yapışmayacak kıvamda olana kadar un koyuyorsunuz.
    3. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp tepsiye diziyorsunuz. 180 derecede 30 dakika pişiriyorsunuz.

4 yorum:

  1. Sevil Şahin dedi ki...

    merhabalar kurabiyeler nefis ellerinize sağlık afiyet bal olsun
    hayırlı ramazanlar
    not:
    izle kısmını sayfanıza koyarsanız izlemeye alıp yaptıklarınızı takip etmek isterim
    sevgiler

  2. yeşim dedi ki...

    eline sağlık canım kurabiye nefis görünüyor.tarifi not ettim mutlka deneyeceğim.hayırlı ramazanlar.

  3. nlaycığım elelrine sağlık.
    hayırlı ramazanlar diliyorum ..
    sevgiler.

  4. Betül İnce dedi ki...

    Yatmak, işte bu sıcaklarda en harika kelime, hele bir de insanın tam üzerine üfleyen bir pervane varsa. Ellerine sağlık Nilay'cığım.