• İlk Defa Mimlendim

    Hayatımda ilk kez mimlendim. Bir de öyle bir zor bir konu geldi ki bana. “Yakinlarimiz dışında bizi etkileyen üç kadın” Düşün düşün. Sonunda buldum. Gerçekten hayatımı değiştiren kadınları buldum.

    1- HALE GÖYMEN

    Lise sona giderken Karacabey-Bursa arası bir otobüs yolculuğu yapmıştım. Göymen’ lerin bir kızı ile yan yana oturmuştuk. Bana ne olmak istediğimi sormuştu . Ben de inşaat mühendisi olmak istiyorum demiştim. Kendisi elektronik mühendisi ve öğretim görevlisi imiş. Bana 1 saatlik yol boyunca elektronik mühendisliğini anlattı. Ben otobüsten indiğimde elektronik mühendisi olamaya karar vermiştim ve elektronik mühendisi oldum. O bir saatlik konuşma benim tüm hayatımı değiştirdi. Hale abla beni hatırlamaz , ben onu yolda görsem tanımam ama, onun sayesinde eşim, işim belirlendi ve gerçekten tüm bunlar için çok teşekkür ederim.
    Hem kendisini hem de Allah’a

    2- KIYMET HASEKİ

    Kendisi teyzem olur. Gerçi tanıdık olmayacaktı ama ben bu kurala uymadım. Teyzemin ölümü gerçekten benim yaşamımı değiştirdi. Benim yanımda vefat etti. Ölümün o soğuk yüzünü onunla ilk defa idrak ettim ve birebir yaşadım. Ben de gerçekten çok derin izler bıraktı. :((( Bu olayla da biraz daha büyüdüm ve her kötü şeyden olduğu gibi bu olaydan da iyi şeyler çıkarmayı hedefledim. Artık Hayata daha hafif bakmaya ve elimden geldiğince daha çok insana yardımcı olmaya çalışıyorum sayesinde. Yattığın yer cennet olsun inşallah.

    3- TÜM KIZ ARKADAŞLARIM

    Ben gerçekten çok arkadaş canlısı bir insanım. Çok da arkadaş ve dostum vardır. İnsanları gerçekten çok severim ve bu dış görünüşüme de yansır. Benim yüzümün asık olduğunu çok az görebilirsiniz. Hatırlayabildiğim kadarı ile ilkokuldan bu yana ve belki daha öncesi kız arkadaşlarım bana çok şey kattılar. Ben ayrıca yatılı okuduğum için arkadaşın ve dostun önemini çok iyi bilirim. Hepsini tek tek saymak istemiyorum. Ama hepinizi çok seviyorum. Hepinizden aldığım güzel değerler için çok çok teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum.

    Ben de Banu’ yu ve Canay’ ı mimledim.

8 yorum:

  1. merhaba.blogunuzu ilk ziyaretim. çok keyif aldığımı söylemek isterim.sevgiler...

  2. Flame dedi ki...

    İlk mimde bende çok heyecanlanmıştım. İnsanın sesini duyurması gibisi yok bence...

    Yanıtlarınıda çok sevdim :)

  3. fortuna dedi ki...

    nilay yazın sıcacık olmuş.sanırım seni yansıtıyor.gerçi yakınlar dışında kuralına uymamışsın ama bence iyi yapmışsın.çok güzel anlatmışsın etkilendiğin kadınları.eline sağlık.

  4. durutarifler dedi ki...

    Damlasakızlı kurabiyem zor bir yolculuk olmuş sizinki inşallah kızın sağlıklı ve sıhhatli büyür.

    Flame sagolasin icimdem geldiğim gibi yazdım.

    Fortuna çok naziksin. Ben evet ne yazık ki kurala pek uymadım.

  5. Idilmidil dedi ki...

    nilay

    tariflerin cok pratik. yemek yapmayi benim kadar bile beceremeyen bir arkadasima verdim linki. dedimki, "aysen, nilay da bizim gibi tembel (veya calisan anne) asci, tarifler bize göre"
    sevgiler
    naz(miye)

  6. durutarifler dedi ki...

    İdil midil ben hem çalışan hem de tembel bir anneyim. :)))

  7. Adsız dedi ki...

    VAY BEEEEE NE TESADUF??????
    Nilaycim iyiki mimlendin ve yine guzelbir tesaduf olarak bende senin hayatini nasil degistirdigimi ogrenmis oldum .Bu guzel ikinci tesaduf sanirim?
    hayatinda onemli bir karara katkim olmasina sevindim.Ustelik sonrasi da cok cok guzel olmus..
    yillar sonra YAZMISOLDUGUN cumleler beni heyecanlandirdi tesekkurederim turkiye de olsam mutlaka goruselim derdim seni bukadar etkilemis biri olarak fakat ben hala elektronik muhendisi olarak calismaktan yorulmadim ve isimize esimle birlikte Dubai de devam ediyoruz.

    tariflerine gozattim cok guzel gorunuyor boynuz kulagi gecmis ben hala yemek konularinda amatorlukten cikamadim belki sende benim hayatimi degistirirsin guzel tariflerinle.

    esin ve oglunla birlikte hayat boyu mutluluklar veguzel tesadufler dilerim.

    k.beyde yolunda tekrar gorusmek dilegiyle

    HALE GOYMEN CANDEMIR(hayatini degistiren kadin)

  8. durutarifler dedi ki...

    Hale abla kocaman bir MERHABA...Nasıl şaşırdım senin yazını gördüğüme . Yazıyı yazdığın günde oğlumun doğum günü :)))

    Seni tekrar bulmak ne güzelllll.

    Evet evet sen benim hayatımı değiştiren kadınsın. Anneme bir çok kez sordum Hale abla nerelerde diye. Bana en son Türkmenistan'da galiba demişti. Demek ki Dubai 'deymissin.

    Senin sayende eşimden de , işimden de çooookkkk memnunum. Eşimle okul sıralarında tanıştım. Şimdi Enerji ve Bakım müdürlüğü yapıyorum. 1 tane 13 yaşında Ata isminde oğlum va ve hala Bursa'dayım.

    Türkiye'ye geldiğinde mutlaka seni beklerim. Bir gün yolum Dubai'ye düşerse bende seni mutlaka bulacağım.

    Hayat umarım sana da benim gibi şanslı tesadüfler getirmiştir.

    Kocaman sevgiler ve saygılar. Kendine iyi bak...