• YUFKALI KÖFTE


    Son derece pratik ve lezzetli bir tarif. Hemen bitti tabii.


    🍖 400 gr kıyma🍖 2 tane yufka 🍖 1 orta boy soğan 🍖 2 diş sarımsak severseniz köftede koyun. 🍖maydanoz , tuz karabiber ben biraz da kimyon koydum tercih tabii
    Yapılışı
    🍖 soğanı sarımsağı rendeleyin. Maydanozu ince ince katın. Kıyma tuz karabiber ve kimyonlu karıştırın. Biraz da dinlenirse iyi olur yarım saat kadar.
    🍖 yufkanın bir kanadını katlayın . 2 yan kenarını da katlayın . Bir dikdörtgen olacak. . Ben yufkaya su ve zeytinyağ karışımı ile ısılarım. Uzun kenarına kıymayı serin . Katlayarak en uca kadar getirin. Sonra 3 parmak aralıklarla kesin . Ben kesilenleri tahta şişe dizip air fryer de pişirdim . Ama siz isteseniz bir tepsiye de sıralayabilirsiniz
    🍖 üzeri için zeytinyağ ve tereyağı bir kapta ısıttım salça koydum. 1-2 dakika çevirdim . Üzerine tahmin yarım çay bardağı su ile incelttim. Ayrıca sarımsaklı yoğurtta yaptım 
     

0 yorum: