• Kalamarlı Makarna



    Son derece güzel bir tarif. Bir o kadar da kalorili. Yapanların eline sağlık efendim.

    Malzemeler:

    • 250 gr.'lık makarna
    • 2 yemek kaşığı zeytinyağı ve 1 yemek kaşığı tereyağ
    • 2 diş sarımsak
    • İsterseniz taze soğanın yeşil kısımları
    • Toz kırmızı biber ve tabii ki fesleğen
    • Üzerine istediğiniz peynir ( benimkinde mihalıç var, ben Türk usulü permasan diyorum) ve maydanoz
    • 1 paket 200 gr'lık krema
    Yapılışı:

    1. Makarnayı arkasındaki süre kadar pişiriyorsunuz. Ben Türk usulü 2 dk daha fazla pişiriyorum. Soğuksudan geçirip bekletiyoruz.
    2. Zeytinyağı ile kalamarları suyunu bırakıp çekene kadar pişiriyorsunuz. 
    3. Suyunu çekince tereyağını koyup ince ince doğradığınız taze soğanı ve sarımsağı ekliyorsunuz. Baharatlarını ekliyorsunuz. Onları bir kaç dakika soteleyip üstüne 1 paket krema döküyorsunuz. Krema ile de yaklaşık 1-2 dakika lezzetlerin birbirlerine karışmalarını sağlıyorsunuz. Pişen deniz ürünlerinizi makarnanın ile karıştırıp servis ediyorsunuz.
    4. Üzerine peynir ve maydanoz yada siz ne koymak isterseniz.

0 yorum: