10 yorum:

  1. sosyalanneyimcom dedi ki...

    Ellerinize sağlık bilgilendirme ve tarifler için.

  2. hunerlieller dedi ki...

    Birbirinden lezzetli tarifler ve sunum süper..Elinize saglık..Kırmızı biberli dolma harika...

  3. güzel bir masa afiyet olsun sizlere

  4. ilke Çevik dedi ki...

    yeşil ile kırmızının uyumunu seviyorum :)

  5. ne güzel bir menü sevgiler

  6. neslice tarifler dedi ki...

    Sofra harika.. Yeni yıl konseptine ben de bayılırım..

  7. durutarifler dedi ki...

    Ben de kırmızı ile yeşilin uyumuna . Yeni yıl konseptine bayılıyorum. Bütün kış ayları kullanıyorum :)

  8. mutfagabuyrun dedi ki...

    menü çok güzel canımçellerine sağlık.sevgiler.

  9. nergis mevsimi dedi ki...

    Elinize sağlık, mezeleriniz de çok güzel ama aklım peynir tabağında kaldı :) sevgiler.

  10. Sade ve güzel bir masa olmus.. ellerinize saglık..