• Bayramdere-Boğaz Yeniköy

    Çocukluğumun ve gençliğimin geçtiği, memleketimin sayfiye yeri Yeniköy ( biz boğaz deriz) .

    Ramazan ayında gittiğim için çok sakindi, aynı gençliğimde ki gibi. Ben bu halini seviyorum. Yazın tıklım tıklım oluyor. Tanımadığım bir sürü insan. Hoş artık Karacabey'den de çok kimseyi tanıyamıyorum.





    Malkara'ya iniş. Az yürümezdik oradan oraya.









    Piknik alanı. Eskiden ortasından gürül gürül dere akardı. Şimdi de akıyor ama eski sesi duyulamıyor ne yazık ki.
    Orman upuzun ve komple semayı kapatan ağaçlardan oluşmuştur. Yazın en sıcak günü bile serin olur.





    Ormanın içinden Malkara'ya yürürüz biz. Etraf ceviz ve ıhlamur ağaçları doludur. Çınarlar apartman büyüklüğündedir.




    Boğaz'a iniş.

    Upuzun sahil ve yürüme yolu.



    O kadar insan kirliğine , o kadar çarpık yapılaşmaya, o kadar hor kulanmaya karşın Boğaz yine de çok güzel.

2 yorum:

  1. Betül İnce dedi ki...

    Ne güzel yerler Nilay'cığım.

  2. Idilmidil dedi ki...

    nilaycim ekmek mekmek epey is cikarmissin ben bakamadan.
    ben o kadar yogunumki bu yaz haftada bir defa cumartesi veya pazar) yemek pisiriyorum evdekilere:). maalesef tr'e gelemedik bu sene. 4 hafta (hollanda+belcika+avusturya)= 1 hafta tr dedim ama jan dinlemedi...
    anami babami görmeyede ekim sonunda gitmeyi düsünüyorum.
    bak bizim oktoberfest imiz geldi yine. hadi al dirndl'ini gel:)