• Kremşantili Kabak Pastası


    Bu nefisss tadı ilk defa İzmir'de ziyaret için gittiğim Schneider'in fabrikasında öğlen yemeğinde yedim. Tadına baktıktan sonra bayıldığım bu tatlıyı hemen incelemeye aldım. Tabii biraz da etraftan ve internetten bilgi aldım ve hemen geldim evde yaptım. Valla süper bir tat. Denemenizi tavsiye ederim.
    Malzemeler:
    • Evde kalmış yenmeyen kabak tatlısı. (yaklaşık 1 kilo) Yada önce kabakları şeker ile pişirin.
    • 1 paket petibör büskivi.
    • Yaklaşık 1 bardak ceviz
    • 1 paket krem şanti ve 1 bardak süt
    • Üstüne hindistan cevizi veya isterseniz içine
    Yapılışı:
    1. 1 kilo kabağı yarım kilo şeker ile yavaş ateşte pişirin ya da kalmış kabak tatlısından da yapabilirsiniz.
    2. Kabak tatlısını ezin . İçine elinizle kırılmış cevizleri ve rondodan geçirdiğiniz büsküvileri katın. İsterseniz hindistancevizi de katabilirsiniz. Borcama yerleştirin ve üstünü düzleyin.
    3. Üstüne 1 bardak sütle yaptığınız krem şantiyi sürün. Şekerlemelerle ve hindistan cevizi ile süsleyin.

7 yorum:

  1. ellerine sağlık canım,üzerindeki maviş süslerle harika olmuş kabak pastan.afiyet olsun.sevgilerimle...

  2. Unknown dedi ki...

    Canım sayfanda pastada harika elle
    rine sağlık öpüyorum...

  3. NE GÜZELMİŞ NİLAYCIĞIM..
    AFİYETLER OLSUN..

  4. cny dedi ki...

    Mutlaka bunu bende deniycem :)

  5. Adsız dedi ki...

    pasta iyi hoş ta malzemeler bölümünde ki bisküviye ne oldu onu yanın da mı yiyeceğiz?

  6. Adsız dedi ki...

    pasta iyi hoş ta malzemeler bölümünde ki bisküviye ne oldu onu yanında mı yiyeceğiz?

  7. durutarifler dedi ki...

    Doğru valla. Nerede büskiviler. Hemen düzeltiyorum :)