• Limonlu Kek

    Artık bu kadar çalışmak istemiyorum , kendime beş dakika zaman ayıramıyorum. Aklımda, beynimde sürekli iş iş. Bu ara kimseyi izleyemiyorum, yemek dahi yapmıyorum.
    Bir yandan da Allah'ıma bin şükür hala bir işim var şu ortamda diyorum. İşte böyle gel gitler içindeyim.

    Malzemeler:
    • 3 yumurta
    • 1.5 su bardağı şeker
    • 1 su barağı sıvıyağ
    • 1 su bardağı süt
    • 1 paket vanilya ve kabartma tozu
    • 3 su bardağı Sinangil limonlu kek unu

    Yapılışı:

    1. Yumurta ve şekeri çırpalım. İçine diğer malzemeleri katalım ve çırpmaya devam edelim.
    2. Yağladığımız ve unladığımız kek kalıbına dökelim ve önceden ısıttığımız fırında 170 derecede pişirelim. Yaklaşık 40 dakika pişecektir.

5 yorum:

  1. Betül İnce dedi ki...

    Nilay'cığım,

    Gel gitlerle çalışıyoruz galiba bir noktaya kadar.
    Doğaya yakın olman ne güzel, Ankara'da parklarla giderebiliyoruz ancak.
    Galiba inanırsak anlatmamız da mümkün olur.
    Kek çok enfes görünüyor, ellerine sağlık.
    Güzel bir hafta sonu diliyorum.

    Sevgilerimle.

  2. Adsız dedi ki...

    canım cok guzel gorunuyor ellerıne saglık. mutlu hafta sonları sevgıler...

  3. zuzuların annesi dedi ki...

    Ellerine sağlık canım:)))

  4. zuzuların annesi dedi ki...

    Ellerine sağlık canım:))Keşke getirseydin bugün bruncha hepbirlikte afiyetle yerdik:PPP

  5. ellerine sağlık canım,meyve aromalı kekler nefis oluyor.kekin çok güzel görünüyor.sevgilerimle...