• Şarap Masası


    İnternetten araştırarak, kardeşime sorarak bir şarap masası oluşturmaya çalıştım. Ne kadar başarılı oldum bilmiyorum ama sizlere örnek olsun diye yayınlamak istedim.
    İnanın yemek yapsaydım daha kolaydı. İnce detay detay uğraşmak daha zor geldi bana :)

    Şarap masasının en önemli detayı öncelikle arkadaşlar, dostlar, sonra peynirler :) Tabii şaraplar. Şarapları kardeşim seçmişti. Neşe gelirken yaprak sarma ve kakaolu ıslak kek getirmişti. Her ikiside çok güzel olmuştu.
    Gelelim detaylara;
    Peynirler:
    5 çeşit peynir koydum. Aroması yüksek peynirler seçmeye çalıştım. Hepsini şekilli kesmeye çalıştım. İtalyan ithal parmesan ve gorgonzola peyniri, Türk Kars kaşarı,  koyun inek karışık beyaz peynir ve İzmir tulum seçtim.
    Meyveler:
    Pembe üzüm ve yeşil elma ve ayva kestim. Elma ve ayvayı tarçın limon gibi detaylar ile tatlandırmak istedim ama kardeşim "şarabın tadını bastırırsın abla" deyince vazgeçtim.
    Etler:
    Füme et , dana jambon koydum
    Hamur işi
    Susamlı çubuk, ayçiçekli kraker (  bunları ben yapmadım. ), peynirli maydanozlu mini poğaça, sosisli ve sucuklu milföy yaptım. Tarife buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
    Hamur işleri ile birlikte yensin diye sos olarak; lutenitsa . Tarife buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
    ve atom mezesi yaptım. Tarife buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
    Ayrıca kuru domates mezesi yaptım. Tarifine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
    Çerez koydum.
    Tatlı olarak Orman Meyveli Crumble vardı. Meyveleri çilek ve böğütlendi. Tarife buradan ulaşabilirsiniz. 






3 yorum:

  1. ışınonur dedi ki...

    Çok güzel görünüyor, elinize sağlık

  2. Paylaşım için teşekkürler.

  3. uzmanamator dedi ki...

    Düşündüm hiç şarap içmedim, şarap masası ile iliştim kitchen24 deki sunumlardan ibaret ha bir de yılbası temalı romantik komedilerdekiler bu kadar uzak bir göz için ancak görsel yprum yapabilirim olmuş hep renk cümbüşü oluyor çünkü 🤗