• Sibel'in Sofrası


    Geçen cumatesi akşamı oğlumun kankisinin annesi olan , benimde çok samimi arkadaşım Sibel'in evinde 4 aile toplandık. Sibel masayı donatmış bizi bekliyordu. Masayı çeşit çeşit mamalarla ve gayet şık görünce hemen atladım tabii. "Durun durun kimse dokunmasın ben fotusunu çekeceğim" diye. Arkadan da tariflerini istedim hemen. Sibel de beni kırmamış tarifleri ve fotoları göndermiş. Mailini gönderirken Sibel'in unlu mamülleri diye yazmış :))). Pozitif enerjisi olan ve bize de bu enerjiyi yansıtan canım arkadaşımı çok öpüyorum.

    Mamaların hepsi gerçekten çok güzel olmuştu. Ayıla bayıla yedik. Şimdi sıra ile masadakiler geliyor . Tarifler de daha sonra :D
     
    Tariflere tıklayarak ulaşabilirsiniz.



    Peynirli Poğoça




    Limonlu Kek


    Sosisli Börek



    Muhallebili Pasta


7 yorum:

  1. Sibel hanımın ellerine sağlık.herşey harika görünüyor.afiyet olsun canım.sevgilerimle...

  2. Unknown dedi ki...

    Nilay'cım gerçekten çok şık bir masa ve leziz yiyecekler afiyet olsun size,mutlu hafta sonları dilerim öptüm...

  3. Betül İnce dedi ki...

    Hepsi enfes görünüyor gerçekte, Sibel Hanım'ın ellerine sağlık.

    Sevgilerimle.

  4. Nilay'cım arkadaşının ellerine sağlık,sizlere de afiyet olsun..

  5. sevgili nilaycığım yolladığın tüm yorum ve temennilerine tekrar teşekkürler ederim canım.
    yaşamınız sofralarınız kadar huzurlu ve bereketli geçsin.
    çok sevgiler NuNu

  6. Yeliz dedi ki...

    nilay şimdi bu masada olmak vardı;) eline sağlık

  7. birsence dedi ki...

    bende gelseydim keşke
    tühh :( ziyafeti kaçırdım:) çok güzel görünüyor herşey...afiyet olsun nilaycığım..