• Ekmek Dilimi İçinde Yumurta

    Fotoların bulunduğu bilgisayara ne zamandır ilk defa oturuyorum. Oğluşum sürekli internette Metin 2 oynuyor, ben de laptop'a kalıyorum. Onda da fotolar yok, yeni bir seyler ekleyemiyorum. Simdi Bursaspor - Galatasaray maçına gitti. İlk defa maça gidiyor. Bakalım ne tür izlenimlerle dönecek.

    Benim bu Galatasaraylı paşa , sürekli kahvaltıda değişik bir şeyler aradığı için bende internetten sürekli kahvaltılık bir şeyler arıyorum. Bu arayış sürekli tekrarlanıyor:)))

    Bu tarifi iki ayrı sitede bulmuştum. Şimdi tekrar arıyorum ki tarifi aldığım yeri yayınlayayım diye ama bulamıyorum. Eğer tekrar bulursam site adını verebilirim.

    Tarifi madde madde vermeye gerek yok. Bir dilim ekmeğin ortasını bir bıçak yardımı ile kalp şeklinde kesiyorsunuz ve o parçayı çıkarıyorsunuz. Bir tavaya az tereyağ koyup eritin. Ekmek dilimini tavaya koyup kestiğiniz yere 1 adet yumurta kırın. Arkada tarafı pişince diğer tarafını da pişirin. Hem lezzetli hem de hoş bir sunum oluyor. Gerçi beyazlar biraz fazla dağılıyor ama bir tarafı daha güzel duruyor.

0 yorum: