• Fırın Torbasında Mantarlı Et


    Bundan sonra bol miktarda fırın torbası tarifleri görmeye hazır olun. Ben pek severim fırın torbasını . Hem lezzetli olur yemeğiniz, hem de kolay. Üstüne üstlük fırın tepsisini yıkamak bile kolay. Tembel işi yani:)))
    Malzemeler:
    • 1/2 kilo koyun yada dana eti
    • 1/2 kilo mantar
    • Soya sosu
    • 1 adet büyük soğan
    • 4-5 diş sarımsak
    • 2 tatlı kaşığı salça, yaz mevsimi ise doğranmış ve kabukları soyulmuş 2 büyük domates
    • karabiber (soya sosundan dolayı tuz yok)

    Yapılışı:

    1. Dana ya da koyun etini soya sosunda 20 dk. bekletin.
    2. Soğanı piyazlık, sarımsağı ince, mantarı dilim dilim kesin
    3. Tüm malzemeyi büyük bir kaba koyup birbirine bir güzel yedirin.
    4. Fırın poşetine 1 tatlı kaşığı un koyup , içine iyice bulayın.
    5. Tüm mazlemeyi fırın poşetine koyun ve 200 derecede 40 dakika pişirin.

5 yorum:

  1. Aman aman bu tarif tam benlik.Ben eti yemeklerde sevmem.Böyle et sote şeklinde severim ve bu tat eminim çok güzeldir.ellerine sağlık canım.Bu arada afiyet olsun bakalım:))

  2. Canım, fırın torbası süper oluyor. Bizdede çok kullanılır. Genelde tavuk pişiririz fırın torbasında. Bu değişik geldi. Denemek gerek. Çok lezzetli gözüküyor.Ellerine sağlık.

  3. fortuna dedi ki...

    yazınızdaki tarifi dün akşam denedim ailece çok beğendik teşekkür ederim.blogunuz size şans getirsin:)

  4. fortuna dedi ki...

    daha önceki yorumuma ek olarak iki erkek annesi olarak duru adını bende çok beğenirim.bir de verdiğin tarife ben bitkilerle sağlık yaşam öğretisinde edindiğim bilgiler doğrultusunda (3 renk kuralı)yeşil soğan, sarı ve kırmızı biber ile kimyon,kişniş ve kekikte kullanıyorum.sevgiler..

  5. durutarifler dedi ki...

    Gökkuşağının rengi , ben de eti sadece et yemeğinde sebzeyi sadece sebze severim ama ne yazık ki bizim evin erkekleri sebzeyi karışık seviyorlar.:( Ben de genelde zevklerine uygun yemekler yapıyorum.
    -------------------------------

    Muhabbet çiçeği ben fırın torbasında hem et hem tavuk hem de balık pişiriyorum. Hepsi çok güzel oluyor.

    --------------------------------
    Fortuna çok teşekkür ederim. İnşallah şans getirir.
    Duru ismini bir kızım olsaydı ona koymak istiyordum . Gerçi hala istiyorum. 3 renk kuralını bilmiyorum ama öğreneceğim. Deneyimlerinden yararlanmak isterim.