• Zeytinyağlı Enginar -Bahar lokantası tarifi ile

     


    Bu tarifin diğerlerinden farkı şu:
    1 ) 1 tatlı kaşığı silme şeker kullandım 2) hem limon hem portakal kullandım 3) Bahar lokantasında yediğimde bir bağlayıcı vardı suyunda , onun içinde 1 yemek kaşığı silme un kullandım.
    Tabii çanak yaprakları ile körpe bir enginar olsaydı daha şahane olurdu ama bu da çok güzel oldu . Hele de suyu şahane 😍

    Yapılışı

    1 büyük soğanı ince ince yemeklik doğradım. 1 havucu rendeledim. Yarım çay bardağından daha fazla zeytinyağında çevirdim . Tuz , şeker ve un kattım enginarları eklemeden . 3 tane enginarı 6 parçaya böldüm ekledim . Üzerine 1 portakal ve 1 limon suyu sıktım. 1 çay bardağı da su ekledim . Enginarlar dirliğine kaybedene ama ölmeyene kadar pişirdim . Başında bekledim kısaca 😃

0 yorum: