• Hazır yufkadan lahmacun


     

    Hazır yufkadan lahmacun
    Bu kadar zamandır neden denemediğime çok şaşırıyorum . Gerçekten çıtır çıtır çok güzel oldu lütfen deneyin. Ben 2 yufkadan yaptım siz miktarı arttırıp daha fazla yapabilirsiniz.
    Bu arada çalışmadığım paylaşım sıklığından belli oluyor mu 🤦‍♀️ okuyorum yeni tarifler deniyorum. Ama işi özledim gerçekten ☺️
    Malzemeler
    🫓 2 adet yufka ( 3 kişi için )
    🫓 2 yeşil biber , 1 kırmızı biber, 1 soğan,1 orta boy domates , 1 sarımsak
    🫓 150- 200 gr kıyma
    🫓tuz’ pul biber , karabiber
    🫓 yufkaları ıslatmak için 1 kaşık yoğurt, yarım çay bardağı süt, 2 yemek kaşığı zeytinyağı
    Yapılışı :
    🫓 soğan, sarımsak , biber ve domatesi blendırdan geçirin. Üzerine kıymayı ve baharatları atın karıştırın. İçi hazır
    🫓yufkayı yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye koyun. İçini süt, yoğurt ve yağla yaptığınız sosla ıslatın. Kenarlardan sarkan kısımları , yufkanın üzerine kapatın. Tepsi büyüklüğünde olsun. Üzerine kıymalı karışım sürün. Önceden ısıttığınız 200 derecelik fırında 6 -7 dakika pişirin. Ben her bir yufkayı 6 ya böldüm siz nasıl isterseniz bölün. Limon, domates ve soğanla servis yapabilirsiniz

0 yorum: