• Brokoli mezesi


    Brokoli mezesi 🥦 son derece kolay, lezzetli ve sağlıklı bir meze, salata ne dilerseniz diyebilirsiniz. 

    Brokolileri robottan geçirdim. 2 yemek kaşığı zeytinyağında tavada çevirdim. Burada biraz tuz kattım. (Eğer brokoliyi çiğ yiyebilenlerdenseniz hiç sotelemeyin. ) Soğumaya bıraktım. Tavada çabuk soğuyor. Üzerine 3 diş sarımsak , 2 yemek kaşığı dolusu süzme yoğurt, 2 yemek kaşığı dolusu normal yoğurdun susuz kısımlarından sos yaptım. Brokoliler soğuyunca karıştırdım. Üzerine pul biber serptim servis ettim. Aaa üzerine zeytinyağı da dökebilirdim. Unutmuşum. 

    Üzerinde mor gibi görünen bir parça pancar salatası . İçinde ceviz ve nar olmayan hali :) Ona ulaşmak için buraya tıklayın. 

     

1 yorum:

  1. uzmanamator dedi ki...

    nefis görünüyor elinize sağlık