• Nohutlu Semizotu Salatası



    Hem lezzetli hem sağlıklı bir öğle yemeği yemek ister misiniz ? Buyrun bu tarife lütfen.

    Bu Corona döneminde çok sık yemek yapmak ve çeşit çıkarmak zorunda olduğumdan ( fenalık geçirdiğim doğrudur ) çeşit çeşit denemelerim , bir de türevlerim oluyor tabii. Yukarıda nohutlu semizotu var ama ben bu tarifin şu şekilde türevlerini çıkartıyorum. Bu türevleri çıkarırken de en büyük yardımcılarım Duru'nun haşlanmış ürünleri , Durupratik diye geçiyor. 
    https://www.durulezzetler.com/kategori/urunler/duru-pratik/ 'den inceleyebilirsiniz.

    • Nohutlu iceberg salata
    • Kırımızı fasulyeli iceberg salata
    • Börülceli semizotu salatası vb.. gibi
    Böylece hem taze yeşillikten hem de bakliyattan aynı anda yararlanmış oluyoruz.

    İçi de çok değişmiyor ben de . Semiz otu veya iceberg'i elimle doğruyorum. Bir kaseye alıyorum. Üzerine 1 adet ince doğranmış kapya, 2 adet yeşil biber, 1 adet domates doğruyorum.Zeytin, salatalık ve mısır olabilir . Soğan sarımsak da yok ama neden olmasın. Üzerine haşlanmış ürün ne ise serpiyorum. Bu salatada nohut var  ve çok yakışıyor söylemeliyim. Bir kasede zeytinyağı, limon ve tuzu serpiyorum. Salataya döküp karıştırıyorum. En son nar ekşisini üzerine döküp ( çünkü sosta hep dibe çöker) salatayı servis ediyorum.

1 yorum:

  1. uzmanamator dedi ki...

    çok lezzetli görünüyor tam bir yaz lezzeti