• 14 Şubat şimdi daha anlamlı- Dünya Kitap Değiş Tokuş Günü



    14 Şubat bana her zaman tüketim ekonomisi günlerinden biri olarak gelmiştir. 24 senedir bir sevgilim ( yani kocam) olmasına rağmen şu ana kadar hiç kutlamadım :))

    Lokantalar dolar taşar, çiçekçiler hem pahalı hem de yok satar. Her yerde kırmızı kalpli hediyeler falan. Aslında görsel olarak güzel ama kutlama kısmında ben yokum :)

    Anne kedi Pınar'dan öğrendim bu günün aynı zamanda Dünya kitap değiş tokuş günü olarak kutlandığını. İşte bugün şimdi anlam kazandı. Kesinlikle !!!

    Kutlamak için bugün ne yapabilirsiniz
    • Bir çocuğa kitap verebilirsiniz
    • Arkadaşlarınızla kitap değiş tokuşu yapabilirsiniz.
    • Eğer eğitimciyeseniz okullarda da kitap-değiş etkinliği düzenleyenilirsiniz.
    • Bir okul öncesi veya sonrası eğitim kurumuna, kütüphaneye, çocuk hastenesine kitap bağışında bulunabilirsiniz.
    • Çocuklar için çalışan bir hayır kurumuna kitap bağışı yapabilirsiniz.
    Aşağıdaki linke göz atıverin.

    http://bookgivingday.blogspot.com/

3 yorum:

  1. SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

    Bu sevgi gününü daha da anlamlaştıran
    Çok güzel bir proje.Paylaşım için teşekkürler canım.
    Sevgi dolu günler dileklerimle sevgiler...

  2. harika....bencede kitap değişim günü çok daha yerinde bir kutlama olur...tüketim toplumu olduk, hayatımızı da aynı şekilde tüketiyoruz...bazı şeylere isyan etsekte toplum psikolojisi yapıyoruz bazı şeyleri...:(((....neyse en güzeli değişik tarifler deneyip yemek yapmaya devam...sevgiler

  3. bu arada sizede gecikmiş bir sözüm var....tabiki sizede seve seve çiğ köfte sözü veririm...:))))