• Vişneli Brownie


    Vişne likörü için kullandığım ve suyunu süzdüğüm vişneleri derin dondurucuya koymuştum. Yaklaşık yarımşar kilolara bölmüştüm. Şimdi çıkarıp çıkarıp bir şeyler yapıyorum. Vişne borwnie'ye çok yakışıyor. Mutlaka denemek lazım.

    Malzemeler:


    •1 su bardağı süt
    •1.5 bardak şeker
    •1 su bardağı sıvı yağ
    •4 çorba kaşığı kakao
    •3 yumurta
    •2.5 bardak un
    • yarım kilo çekirdekleri ayıklanmış vişne ( konserve de olabilir.)
    •kabartma tozu

    sosu için : 1 bardak süt, 2 yemek kaşığı neskafe, 4 yemek kaşığı şeker

    Yapılışı:
     
    1.Yumurtanın beyazlarını ayırıp şeker ile çırpın. Sonra sarılarını da katıp tekrar çırpın. Sonra içine tüm malzemeleri koyup tekrar çırpın. En son vişneleri de koyup karıştırın.


    2.Kare bir borcama tüm malzemeyi döküp, fırına koyun. 170 derecede yaklaşık 30 dk  pişecek.

    3.Bu arada sosu için süt, nescafe ve şekeri karıştırın. Kek pişince dilimleyin ve hazırladığım sosu üzerine döküyorum. Üzerine hindistan cevizi dökebilirsiniz.

4 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.

  2. Betül İnce dedi ki...

    Süper görünüyor, ellerine sağlık.
    Ben de vişnişko, kiraz likörü yapınca meyveleri aynı yöntemle değerlendiriyorum.

  3. Vişne girdiği her tarife ayrı bir lezzet katıyor.Brownie ile de çok yakışıyor.Elinize sağlık.Sevgiler.

  4. sarımutfak-hande dedi ki...

    harika görünüyor ellerine sağlık canım vişneyide severim hani:):)