• Zeytinyağlı Kış Türlüsü



    İçindekiler daha iyi gözüksün diye kaşıkla havaya kaldırmıştım ama becerememişim :)) İçinde kereviz, patates , pırasadan oluşan bir kış türlüsü. Ama son derece lezzetli. Kereviz yemeğini zorla yiyen (salatasına bayılan ) oğluşum bile bayıla bayıla yedi.

    Malzemeler:
    • 1/2 kereviz (yada küçük kereviz)
    • 1 demet pırasa
    • 2 adet patates
    • Bunda yok ama ben 2. yaptığımda havuçta koydum. 1 adet büyük
    • 2 adet portakalın suyu
    • 1 orta boy soğan
    • Üstüne sarımsaklı yoğurt, pul biber, bol nane
    Yapılışı:
    1. 3 kaşık zeytinyağında yemeklik doğranmış soğanınızı ve yuvarlak yuvarlak kestiğiniz havucu kavurun. Üstüne 3-4 cm. kestiğiniz pırasalarınızı, yuvarlak yuvarlak kestiğiniz patateslerinizi ve kerevizlerinizde atın. Üstüne 2 adet portakalın suyunuda koyup, sebzeler yumuşayana kadar kısık ateşte pişirin.
    2. Yemeğiniz soğuyunca üzerine sarımsaklı yoğurt döküp bir güzel karıştırın. Üzerini pul biber ve nane ile süsleyin. Mıımm nefis

2 yorum:

  1. yarına yapsam mı ? acep :)

  2. Betül İnce dedi ki...

    Buna bayıldım ben Nilay'cığım, ellerine sağlık.