• Kakaolu Büskividen Muhallebili Tatlı


    Evde grip oldum yatıyorum. Dün gece bayağa bir kötü geçti ama şimdi iyiyim. Şu anda yatakta keyif yapıyorum.
    Bu tatlının bir adı vardı ama ben hatırlayamadım. Büskivili tarifleri sevenler için birebir. Ben zaten bayıla byıla yiyorum. Sizlerinde seveceğine eminim.
    Malzemeler:
    • 1 paket kakaolu büskivi
    • 1.5 litre süt
    • 1.5 bardak şeker
    • 1.5 bardak un
    • 1 paket toz krem şanti
    • 1 adet vanilya

    Yapılışı:

    1. 1 paket büskiviyi rondodan geçirip, fırın tepsisine yağlı kağıt sererek, üstüne toz halindeki büskivileri yayıyoruz.
    2. Süt, şeker, unu muhallebi yapıyoruz. İçine bir adet krem şantiyi katıp en az 10 dakika mikserle çırpıyoruz. Muhallebiyi büskivinin üstüne sıcak sıcak döküyoruz.
    3. Soğuduktan sonra dikdörtgen parça olacak şekilde kesiyoruz. Spatula vasıtasıyla 1 tarafı öbür tarafın üstüne kapatıyoruz. İsterseniz araya muz, çilek, kivi koyabilrsiniz. Çokda yakışır.

3 yorum:

  1. birsence dedi ki...

    ellerine sağlık tatlım..bu arada çok geçmiş olsun bol nar suyu tüket...öpüldün canım...

  2. geçmiş olsun.. dinlenmek iyi gelecek..
    bu güzel tatlıda..
    :)

  3. Betül İnce dedi ki...

    Geçmiş olsun Nilay'cığım.
    Bu aralar herkes dökülüyor malum.
    Tatlı da çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık.