• Yılbaşı Menüsü

    Bu yılbaşı bizim evde kutlanacak. Tam 6 aile ve 8 çocuk yani toplam 20 kişi bir arada olacağız. 8 çocuğun 6 tanesi aynı yaştalar. Yani 13-14 yaşındalar. Bir tanesi bebek, bir tanesi de 3 yaşında. Sizin anlayacağınız çoluk çocuk hep birlikte harala gürele çok güzel bir yılbaşı olacağına inanıyorum.

    Arkadaşlarımdan birisi (Adı da Pevin ) Güzelyalı da ki otantik otelin menüsü atmış ve altına da eklemiş. "Senden de bu performansı bekliyoruz :)))" diye. Bende "daha çok beklersin :)))" diye cevap yazdıktan sonra aklıma muzip bir fikir geldi. Bizim menüyü garip şekilde isimlendirmek . Otellerdeki menüler gibi. Çok hoş şeyler çıktı ortaya. Yazarken güle güle öldüm. Aslında hepsi bildiğimiz şeyler. Bakalım neler olduklarını bulabilecek misiniz ?

    Bu arada bu kadar şeyi ben yapmıyorum. Herkes 2 çeşit getiriyor ve masa donatılıyor. Ana yemek, pilav ve brokolili sıcak bana ait. Fotoyu daha fazla büyütemedim, kusura bakmayın.

26 yorum:

  1. cny dedi ki...

    Menü süper süper ! Yakışır benim ablacığıma :)

  2. Anne İş'te dedi ki...

    ooooooooooo Nilay'cım menü harika:)))
    Vallahi iştahım kabardı.Şimdiden kolay gelsin ve de afiyet olsun canım

  3. Limonlu Kek dedi ki...

    Gerçekten de çok hoş bir sunum olmuş. Bence bunları menü olarak bas, konuklara da sun, görsünler Nilay Restaurant farkını :)

  4. durutarifler dedi ki...

    Hepsine ayrı ayrı mail attım Limonlu kek. Hep beraber eğendik vallahi.

  5. Elçin dedi ki...

    Çok hoş ama ya:)) Şİmdiden iyi eğlencelerrrrrrrrrr:))

  6. Unknown dedi ki...

    Canım ne kadar şık ve leziz bir menü,baya kalabalık bir yeni sene karşılama olacak seni için şimdiden kolaylıklar dlerim canım öptüm...

  7. Flame dedi ki...

    Oyyyyyy, oyyyyyyyy masa da boş yer var mı :))))

    Umarım herşe bu menü kadar eğlenceli ve güzel olur Nilaycım. Şimdiden iyi seneler...

  8. Yeliz dedi ki...

    nilaycım şimdiden mutlu yıllar dilerim:)

  9. Tijen dedi ki...

    Çok güzel geçsin Nilay'cığım, tadını çıkarın.

  10. SÜper bir menü :) Keyifli bir akşam diliyorum..

  11. Damak Tadı dedi ki...

    Çok hoş ve eğlenceli olmuş menünüz..))Geceniz renkli ve çokkk güzel geçsin tatlım..Şimdiden hepinizin ellerine ve kollarına sağlık..

  12. Adsız dedi ki...

    Süper valla, bayıldım.
    Şimdiden iyi eğlenceler
    Sevgilerimle...

  13. :)den dedi ki...

    Demek 6 aile ha? diye şaşakınlıkla ve telaşla başladım yazını okumaya... Sonunda ise çok güldüm. Yeni yıla yaraşır, eğlenceli bir bir mönü olmuş canım.
    Keyifle, sağlık ve mutlulukla güzel bir akşam geçirmeniz dileğiyle. Şimdiden mutlu yıllar...

  14. Idilmidil dedi ki...

    Nilaycim, o halde bende icecekleri getireyim bari. Evlerde alkol kontrolü yok henüz degilmi? Üstelik bir arkadasim noel aksami yaptigi ceviz likörü bile getirdi. tahmin edemedegim kadar güzeldi:))
    Biz yeniyil aksamini Ekin'e göre karar verdik bu defa. Onun arkadaslarina gidecegiz. Bende birseyler hazirlamayi teklif ettim. Dolmadakia ( z.yagli yaprak) istediler benden:)). Aramizda kalsin, epey zahmetli bir yemek aslinda:))Bende kuskus salad (kisir) deseler diye umduydum. Yarin türk bakkalina gidip yenibahar vs almam lazim, hafta sonu bütün eski baharatlari attiydim..

  15. Adsız dedi ki...

    Menüye bayıldım, bizde istanbul programını iptal edip rotayı değiştirsek mi acaba :)))))
    Şimdiden iyi seneler, iyi eğlenceler....Çok öpüyorum seni.

  16. Betül İnce dedi ki...

    Bu menüye ben de varım Nilay'cığım, çok hoş görünüyor. Şimdiden hepinizin ellerine sağlık.
    Bu arada Ankara dışındaydım, yorum yayınlama gecikti. Teşekkür ederim.

    Sevgilerimle.

  17. Mutlu yıllar Nilay'cım.. Sevgiler..

  18. Damak Tadı dedi ki...

    2009'un yılının sana,ailene ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk,huzur ve bol kazanç getirmesi dileğiyle...

    Sevgilerle..

  19. Unknown dedi ki...

    İnsan,armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır.
    Yeni yıllar ALLAH'ın bizlere verdiği armağandır.En mutlu günler seninle olsun.Armağanınla yücel,2009 senesinin tüm dileklerini vermesi dileğiyle NİCE MUTLU SENELERE....ÖPTÜM....

  20. Limonlu Kek dedi ki...

    Yeni yıl en çok istediklerini, herşeyin en güzelini, en büyük mutlulukları, sevgileri versin, yeni yılın kutlu olsun...

  21. Betül İnce dedi ki...

    Nilay'cığım,

    Herşeyin gönlünce olduğu bir yıl diliyorum.

    Sevgilerimle.

  22. Adsız dedi ki...

    Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi dahada mutlu etmesi dileğiyle! Mutlu Yıllar..

    banu gökşin
    www.kibelesofrasi.com

  23. sevgi dedi ki...

    Beyaz güvercinler uçurdum bulunduğun yere kanatlarında mutluluk,yüreklerinde sevgi,karbeyaz tüylerinde sıcacık dostluk var.Yeni yılın kutlu olsun.

  24. aquamarine dedi ki...

    canım ailenle birlikte sağlıkla mutlulukla geçireceğin güzel bir yıl diliyorum...
    mutlu yıllar...

  25. belgin kıral dedi ki...

    Nilay cığım ,
    Boş yer varsa ben de takılayım bu ne güzel menü ööyle:))
    Afiyet olsun iyi eğlenceler sizlere..
    Yeni yıl sana sağlık mutkuluk ve huzur getirsin dilediğin her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle.sımsıcacık sevgiler:)))

  26. 2009 yılında da hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğimle. İyi ve sağlıklı seneler!